yey!

jag orkar inte ens skriva vad vi gjort idag. har varit ruskigt roligt.
fotboll<3, basket<3, fika, mat, brännboll, lekpark, styltor, spökhus, allsång, dans, slagsmål, finland osv.

fyfan vilka jävlar bankpersonal är. det är inte konstigt att så många tar med sig vapen när dom besöker banken. jävla maktgalna idioter. speciellt tanterna.

jag har slagit mitt nysrekord föresten! 8 st fick jag ur mig när jag kom hem. ju mer jag skrattade, desto mer nös jag. sen fick jag kväva mig själv i en kudde.

filmer och bilder kommer sen (inte på nysningen nu, utan från säivis). när jag orkar tömma kameran.

direkt jag blir frisk far jag och tränar med gammelgården. hoppas ryggen och hälsenorna håller. annars är jag körd..

och sanna, vååååga lägga in dom där filmerna! hahaha. den jäveln smygfilmade mitt och saras försök till dans. jag ska inte dansa, så är det bara :) sålänge det inte är på borden på hotellet då såklart.

nä nu far jag igen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha du kan ju inte skriva offentligt om pantningen pappskalle :D

2008-05-20 @ 18:10:10
Postat av: Sanna

Jag lägger inte in filmerna om inte du lägger in en massa mongobilder på mig, för idag var jag inte vacker ;p !

Postat av: Anonym

är det inte pinsammare att dansa på ett bord? du är knäpp.

2008-12-06 @ 08:53:28

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback