into the wild

alla har sagt att den är så jäääävla bra och att man måste se den, så jag och kixen började se den. men efter halva filmen orkade vi verkligen inget mer. den är säkert bra om man hänger med och inte bara tjattrar med varann hela tiden, men ja :) får se klart den senare nångång.

kixen visade mig just det här, hahahah. är hon inte underbar?


låter ungefär som mig och kixen för 10 år sen när vi trodde att vi var världsstjärnor och kom på låtar utan ord som existerade.


sen har jag ju kärat ner mig i den här lallaren. jag kollar på klippet onormalt många gånger per dag.


nä nu ska vi fortsätta mysandet och tjattrandet. är proppjävlamätt av stripsmenyn. blä.

Kommentarer
Postat av: EMMA

den 9 juni ska jag göra två ödlor on my foot :) :)

Postat av: EMMA

Ja dom är rätt söööta :D och dom ska bli mina! :D

2008-03-29 @ 15:49:47
URL: http://empooo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback