anders har ordet!

Aschalammama Aleekimoomo allesammans?

Efter många mödosamma besök på damrummet ikväll har jag och min vän Peanut kommit fram till att jorden snurrar åt motsatt håll mot för vad alla idioter där ute tror!

Tänk dig själv när du går åt vänster.. Hur gärna hade du inte velat gå åt höger istället??

 

Nu när du läser detta så kommer du säkert undra varför jag av alla illa luktande människor som finns blev erbjuden denna fantastiska möjlighet att förstöra ditt liv!?
Jo, det ska jag berätta för dig!

Eller som Miffot som äger denna utombordar(?) blogg presenterar mig för alla sina vänner på kommunens enda jakt mark, Hotell Valhall.

 

-De´e hääär ärn Andeeers, ja vari kär innin sen han storken tappa miiig....

Jakt imorn?



Dagens fråga :  Kan pung svett lukta sourcream??


Förresten, när ska folk sluta skriva blogg!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Fegon

Jag står ju föfan för 50% av det där inlägget haha:)

Postat av: EMMA

Ja, dom är jätte snygga. Dock kostar dom ett par hundra för mycket :( haha

2008-03-09 @ 15:47:14
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Berra

fiffen. du måste skriva något och underhålla mig. börjar ha sett alla filmer på youtube ;(

2008-03-10 @ 17:49:49
Postat av: sho

ey här var det dött..! skön är vad du är ialf..!:PP
kolla in min bdb har pm:a dig..!;DD

2008-03-12 @ 01:51:20
Postat av: Berra

Börjar bli less på att läsa dethär inlägget varje gång jag sätter mig vid datorn. kom me lite nyheter ;P

2008-03-12 @ 14:13:40

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback