fight

nu har jag suttit och slagits med mitt hår i flera timmar. när jag för en gångs skull orkar borsta håret så blir det lent som vatten och hänger precis överallt. det spelar ingen roll hur mycket jag försöker dra iväg det och hålla borta det.

i såna lägen brukar mina miljoner hårband hjälpa. nu är det så att alla är borta. vissa är bortsupna, sönderdragna, bortslarvade, nerpackade och vissa har patte stulit den boven.

så får man ta det som är närmast.. silvertejp i det här fallet.
det funkar fanimej till allt. sen att det är jävligt tillfredställande att höra ljudet när man drar av en bit som man sen klistrar fast på valfri kroppsdel, gör ju inte saken sämre. prisa gud.

nu är jag ensam igen. mina fötter och händer är iskalla. min näsa är iskall. hela jag är nog rätt kall. jag sitter inlindad i en filt, mest bara för att pappa ska slippa se mig springa runt naken när jag går och fyller på vattenglaset då och då, men också just för att det är ett så förbannat kallt falukorvsland vi lever i.

eftersom att jag är en innemänniska, en itgirl, trendtjej, vadfansomhelst, så har jag skaffat en lunarstorm igen.
egentligen bara för att jag har tagit bort allt jag kan i ren frustration, och måste ha något nytt att ta bort nästa gång jag blir arg. det är sånt jag gör när jag är arg, slår sönder saker eller tar bort min lunar.

Kommentarer
Postat av: K

hahahaha du är som rolig du Åström ;)

2008-06-27 @ 17:54:51

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback