fann ni något?

(hahaha internt, förlåt)

orkar som sagt inte skriva nu, dels för att jag av okänd anledning fick för mig att ta upp en plåtlåda ur elden då vi var och grillade, så 2 av mina 10 fingrar hatar mig och jag skriker bara när jag ser dom. gah. sen orkar jag inte rengöra tangentbordet från allt mangovin som hamnat där.

men idag på bröllopet iallafall.. brorsan sa som vanligt massa roliga saker som jag tänkte skriva , men jag har glömt allt. utom en grej, haha.

våran småkusin david är uppe och hälsar på nu när det varit wedding, student blabla. och den killen snackar flytade japanska, kan skriva allt (med dom där fula tecknena) han kan säga osv, vilket brorsan tyckte var fränt, eftersom att dom är lika gamla. david flyttar tillochmed till japan när det nu är, medans brorsan gjorde narr av sig själv och sa att han jobbar i en kiosk och säljer trisslotter 5 gånger/år. nåja, nu till saken. minns inte exakt hur han la upp det, men ungefär såhär.

fredrik - vad vill du jobba med när du pluggar japanska?
david är tyst
fredrik - .. för jag menar.. man kan ju inte plugga till att bli japan

jag, erik och fredrik satt och spelade fia med knuff
fredrik - erik, säg köpa, sjö, stol och tio på engelska
erik - buy sea chair ten
fredrik funderar ett tag
fredrik - säg snö, ärta, stol och 10 då
erik - snow pea chair ten


vad göra nu då? pappa är inte hemma, fast det är lika bra. vi hatar varann lite för tillfället tror jag. otippat. han är sur på mig för att jag är uppkäftig tycker han och jag är sur på han för att han är sur på mig. jobbigt läge. nä nu måste jag fan bege mit utåt, annars somnar jag.




bästa

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback