luleå eller kalix?

det ryktas om fest i luleå ikväll.. och jag är väl inte så jävla positivt inställd till det. luleå suger. de gånger jag har varit ut där har man suttit i en soffa och kollat på klockan och väntat på att få fara hem. ibland har man fått slå sig fri från nån hobbyneger utan gränser också.. men det är ungefär det.
EN gång har jag haft kul, och det var när berra var med. och jag träffade pontus, haha. blööööö.. fast tänker man efter så var det nog förfesten som var rolig, som vanligt. sara spydde i diskhon, jag och berra körde våran fylledans, vi kokade beasoppa osv. underbart.

meeeeeen.. om jag stannar i kalix, så kommer jag förmodligen få lika tråkigt. fsat då slipper jag ångesten imorgon. gaaah..

imorgon ska vi då och se på kixens idoler 350 kg kärlek, haha. eller 250 kg kärlek som dom heter. berra ska dit, nykter. jag med. tror jag. gah. jag vet ingenting.

det enda jag vet är att jag vill kramas.. som fan. helst nyss..

nu har jag en helt galen lillasyster på min rygg som sliter i håret och vägrar släppa taget. jag är relativt nyvaken, och inte alls på så bra humör. det ryktas om att loyd har skrivit och skickat ett brev till mig, haha. hoppas det kommer idag så jag har en anledning att bli glad idag.. iallafall ett tag.

sen är allt som vanligt.. jag är trött, less, kär, störd, omotiverad och bara jävligt.. blö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SKA ME!!!!

2008-07-11 @ 16:45:27
Postat av: Daavd

jag tyckte de verkade som att ni hade rätt kul i lule när jag träffade på er^^ gick då inte ens en minut mellan era skratt iaf ;b fast då vet jag dock inte va ni gjorde före o efter;b

Postat av: berra

Åh, så jag saknar dig.

och jag vill dricka.. mer än gärna. Tror du någon märker på söndag hur mycket jag luktar sprit om jag dricker på lördag? Fitt-jobb som tar upp varenda jävla helg resten av sommaren..

2008-07-11 @ 17:39:37
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Frida Lindström

Hej!



Mitt namn är Frida och jag har äntligen, efter två års arbete, blivit klar med en bok som jag arbetat med. Jag har valt att göra boken på egen hand helt utan inblandning från förlag etc vilket också innebär att jag inte har tillräckligt med resurser för att marknadsföra boken. Den främsta målgruppen är tjejer och jag har därför letat upp en massa intressanta bloggar för att visa upp boken där. Anledningen till det är att jag vill se om det finns något intresse av den, jag har har nämligen inte tryckt den ännu och min fråga är därför om det är någon som tycker att boken verkar vara intressant så att jag vet på ett ungefär hur många jag kan trycka. Kolla gärna in länken och hör av er om ni tycker att den verkar intressant. Ursäkta ”reklamen”. Tack på förhand! http://www.mattraningangest.se/

2008-07-11 @ 22:55:33
URL: http://www.mattraningangest.se/
Postat av: Berra

ja, jag funderar om jag ska skolka från jobbet och hänga i gallerian för att få en autograf :)

men det låter bra. alltså jag sover ju ändå inte allt för mycket om natten så det är ju lugnt. det svåra blir att inte köpa någon öl när man väl är där :)

2008-07-12 @ 00:16:20
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: F

Kom till piteå istället!

2008-07-12 @ 12:46:13
URL: http://stekhet.webblogg.se/
Postat av: JENNA

no idea, and i dont give a damn. men moget av henne att e hennes kompis mobba sönder mig i kommentarerna. ^^

2008-07-12 @ 12:51:59
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: F

festa såklart är ju lördag och grejjer blir bra fest ikväll här!

2008-07-12 @ 12:59:11
Postat av: JENNA

haha, ja som det skulle hjälpa. hon håller på idag också. my gaaag lixåm. haha.

'läget me dig då?

2008-07-12 @ 13:05:06
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: F

mhä! vart kommer du ifrån då

2008-07-12 @ 13:07:27

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback