hoho

jag sitter och läser på tjuvlyssnat.se och skrattar för mig själv.. låg humor kallas det nog.

Tjej ~18 sitter med handen på magen och ser illamående ut, kille ~18 tittar bekymrat på henne.
Kille: Vad är det med dig?
Tjej: Förlåt, jag har bara så galet ont i magen.
Kille: Vadå då?
Tjej (viskar): Mensvärk?
Kille (hånler): Men det gnällde du ju över igår också, har du mens ofta eller?
Tjej: En vecka som alla andra?
Kille: En HEL jävla vecka om året?!

hahaha den där gjorde min dag.


Tjej 1 ~15 : Alltså, kan du förklara ett sms åt mig?
Tjej 2 ~15: Vadå, jag får kolla.
Tjej 1: "På en miljon finns det bara en som du", vad fan menar han, är jag värsta horan eller vadå?
Tjej 2: Nej, alltså, om det är en miljon människor finns det bara en som du!
Tjej 1: Jag är fan ingen hora, varför säger han så?!

Två killar ~16 pratar samtidigt som de kliver in i vagnen.
Kille 1: ? och den är skitstor, värsta tumören!
Kille 2: Ja fan? och hon var ju rätt hängig förut.
Kille 1: Hur fan skulle jag kunna veta att hon är gravid? Jag trodde ju att det var cancer! Jag skulle ju vara schysst och fråga.
Kille 2: Ja, taskigt att bli förbannad?

Kommentarer
Postat av: soppe

haha:D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback