rubriker är onödiga

okej nu börjar jag inse att det inte funkar att beställa saker heeela tiden. det är ju kul tills räkningarna kommer.. som dom har börjat göra idag. haha.
skitsamma. imorrn ska jag till banken och fixa för den eventuella utlandsresan. allt är fixat nu. har tillochmed en ny resväska. behöver bara trycka på den där "boka din resa"- knappen och få med mig nån blåst lallare. om jag far så vet jag vars jag ska, men det är hemligt ett tag till ;)

idag har jag varit ute och åkt bob, gungat, hälsat på farmor och farfar, osv med ida. hon är 2 år och hon sa att hon älskar mig.
- ida älska fita (uttalas fitta men betyder frida, hoppas jag)
det spelar ingen roll hur många gånger min familj, mina kompisar, mina gamla pojkvänner eller alla fulla idioter har sagt det. jag har aldrig tagit åt mig på det sättet. jag är en obrydd jävel som älskar att få komplimanger men har skitsvårt att ta åt mig av det, hur konstigt det än låter.

jag har roat mig med att lägga upp lite gamla bilder på
pixbox också. fyller väl på efter som. är inte så brydd om pixbox men alla tjatar om att dom vill ha "nya" bilder :)

det var allt för nu. imorgon är det hockey. det pirras i magen. jag saknar det, redan.

blir inge borgafjäll förresten :/ vill verkligen fara dit. men om jag far så hinner jag inte träffa pattilatti innan han far till thai, och sen har jag fått ett skamligt erbjudande om att fara till dundret och supa skallen av mig i en vecka. det låter ju också ganska lockande. och det blir inte förens veckan efter lovet isåfall.

nu ska jag städa, det behövs.. verkligen. jag kommer få astma eller aids här inne annars.

om man kan ha träningsvärk i lungorna så har jag det nu.



jag och.. en massa lallare :)

Kommentarer
Postat av: Berra

Fana tt dundret och borgafjäll inte är på samma ställe :(

2008-02-11 @ 18:57:41
Postat av: EMMA

Bra att du finns frida. Då vet jag ;) Trodde man hade samma blod hela tiden. Äh, fan :D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback