kixen

jag och cam pratade om hur grym kixen egentligen har blivit på fotboll bara sen hon böt till alvik. jag ska inte yttra mig då jag inte sett henne spela sen jag slutade fotboll för några år sen. förrutom matchen jag var och såg i somras då.

men hur som helst. jag kände mig givetvis tvungen att googla henne, och man kan ju inte annat än att bli stolt över henne :)

"Kenning beskrivs som en av länets mest lovande spelare och var ledande i det Assi som utmanade just Alvik om seriesegern ifjol."

"- Jag är jätteglad för Viktroias skull. Hon har kapacitet att gå hela vägen till landslaget och naturligtvis vill vi hjälpa henne med det, säger Roland Lindberg inom Alviks IK."

påtal om landslag.. när hon spelade i f17 (?) landslaget och var i schweiz och spelade så kände tillochmed dom igen henne! det är stort.

"-Hon har egenskaperna att fortsätta slåss om en landslagsplats och kanske en allsvensk karriär. Sedan får vi se om det är hos oss eller i någon annan klubb, säger Roland Lindberg, Alviks IK."

"Alvik samlar kraft inför en ny säsong i division I. Och högst upp på önskelistan finns Assis landslagsspelare Viktoria Kenning."

"-Hon har en underbar touch på bollen och är väldigt skicklig i hög hastighet. Viktoria har spetskompetenser som många spelare aldrig når, oavsett hur mycket de tränar, säger "Kega" och fortsätter:"

"Viktoria Kenning Bästa Distriktsspelare"

"Trots sin unga ålder har snart 17-åriga Viktoria Kenning hunnit med att spela flera landskamper för både F17 och F18. Nu står klubbarna i kö för att värva henne."


image695


jag kan ju skryta med att jag vann STORT över henne när vi spelade fotboll på hennes gård i somras ;)



jag mår ungefär.. apa. jag hade ju hoppats på att kunna gå ut och gå idag, men näe. det tar emot. jag varken orkar eller vill klä på mig.

pappa for nyss. fan vad less jag blir på han. så jävla dryg och störd.
"du kan ju panta alla burkar du supit fram" och sen smällde han igen dörren. jävla cpidiot. hoppas han stannar i sitt jävla norge med alla tröga och fula puckon :(

camilla och jag igår
frida - men är du säker på att han och jag är släkt?
camilla - haha ja det är din pappas kusin. han är utvecklingsstörd
frida - va? näe? har han barn?
camilla - nääe? han är ju utvecklingsstörd?!
frida - kan inte utvecklingsstörda ha barn?
camilla - (tystnad) .. kan dom?

frida och mamma idag
mamma - jaha vad gör du då?
frida - inget.. tycker synd om mig själv
mamma - varför det?
frida - men för att ingen annan gör det, och jag är sjuk, fast att jag inte är sjuk. känner mig helt lost och dum i huvudet bara. sen har jag ont i halsen också
mamma - men frida, att du är dum i huvudet kan du inte skylla på förkylning

frida - nu orkar jag inte prata med dig något mer
mamma - varför inte det då?
frida - men för du är inge kul
mamma - nähä!!! hejdå!! klick

tillochmed sånt här roar mig idag. vad är det för fel på mig?




Kommentarer
Postat av: kix

gulligt inlägg ;D måste bara tillägga att du fick storstryk när vi spelade i somras!:P

2008-02-26 @ 12:52:11
Postat av: fiffo

yäyääää.. du vann när vi spelade hos farsan, och det var för att du brottade ner mig :)

Postat av: kix

haha ;D och btw var det i länslaget jag inte kom med för att jag var för spe ;D

2008-02-26 @ 16:03:53
Postat av: fiffo

ääh, same shit diffrent name =)

2008-02-26 @ 16:08:00
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback