luleåkalaset

det var rätt bra igår ändå. jag, camilla och martina hade jäkligt kul i bilen påväg till luleå. satt och lyssnade sönder gamla låtar, sjöng som idioter, pratade osv. sen ringde berra från andra bilen och sa att dom skulle stanna och pissa, så vi tänkte att vi också gör det. jag och camilla drog upp dörrarna och gömde oss bakom dom.. smart tyckte vi. fram tills bilarna från andra hållet började sakta in och stirra och peka. DOH!

aja, jag glömde iaf mobilen i bilen så det blev inga bilder. fast patte tog några den boven.. eller så gjorde jag det, med hans telefon. ääh.. ni får se sen.. kanske.

ante, sara och brorsan hoppade bungyjump också de jävla dårarna. gaaah.. jag ville ju också!

hela hemresan låg jag med benen uppe i sidorutan och sov på patte. tror jag. fan vad slut jag var efter 2 sömnlösa dygn. sen vet jag inte.. jag vaknade hos patte, med kläder. bakis som aldrig förr. jag och brorsan låg och messade om vem som hade det värst, en jävligt bakfull tjej, i en säng, eller en jävligt obakfull, men trött och sliten kille, på jobbet. jag vet inte vad vi kom fram till då jag mest troligt fortfarande var i fyllan och somnade om. skitliv.

aja, sen for jag till farmor iallafall och åt. gott var det. men vi kollade mitt blodsocker också, eftersom att det har varit åt helvete sista tiden. hade över 12 iaf, och det är inge bra för en som brukar ligga på 3. så nu är det bara vänta på diabetesen också. skulle ju fan inte förvåna mig. jag drar ju på mig all möjlig skit hela tiden.

blö, sen drog jag och sara iväg och pratade lite. hon tyckte inte att jag såg så fräsch ut så hon skjutsade hem mig, och avslutade allt med "gå nu för fan in och sanera dig" och det är precis vad jag ska göra nu. badvattnet väntar på mig och arne.

brorsan ringde nyss och frågade om jag ska med till luleå ikväll igen.. kaaanske? :O äh, vi får se.


puss


patte köpte en anka åt mig igår. arne heter han.

Kommentarer
Postat av: Berra

Inte mot mig hoppas jag :(

Usch vilken hemsk dag det har varit.. hatar livet idag

Postat av: Berra

jag känner mig nästan lite nördig.. jag ser på en film på 1.an hahah. har inte sett på 1.an sen jag såg på disneydags, vilket är ungefär 2 år sedan

2008-08-01 @ 21:22:07
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt arna var :)

2008-08-03 @ 18:27:40
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback