bilder

inatt somnade jag kring 4-halv5 och vaknade halv 7. yess! 
aja, farsan drog och jobbade och nu är jag helt ensam igen. fan och fan.

har varit hos mami idag och jag och lillebrorsan har legat och tagit massa bilder och skrattat ihjäl oss. egentligen är dom nog skittråkiga.. men..







sen tog vi cyklarna och for till farmor och farfar där det bjöds på middag. hurtigt som fan.

erik skickade massa bilder och musik.. och jag måste bara säga att killar SKA ha långt hår. sluta klippa er förhelvete!


kolla bara



zigge underskattar sin storlek


nä nu ska jag hoppa in i duschen. sen blir det grillning och GH med berra, camilla, sara, ante, patte och brorsan. sägs det. jag är dock jävligt trött så risken att jag somnar är enorm..

Kommentarer
Postat av: eVe

du e skön ;D

2008-08-11 @ 17:53:59
Postat av: Jenny

"och jag måste bara säga att killar SKA ha långt hår. sluta klippa er förhelvete!" Det är ju de jag alltid har sagt! ;) finns det nått bättre?

2008-08-11 @ 20:28:13
Postat av: daavd

mamma tvingar mig att klippa mig idag föratt jag fyller år :S


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback