skratta mera

under en vecka ska vi få minst en person att skratta per dag. ja, ungefär så avancerade läxor har vi. och ändå är det bara gnäll hela tiden. men.. hur fan får man folk att skratta utan att anstränga sig?
jag är ju klassens pajas så jag borde ju inte ha problem med det. men när jag sitter och tänker på det så låter det inte så passande att sen berätta för klassen och lärarna hur man gått tillväga, då jag inte är så rumsren. så kom med tips :)

påtal om skratt. jag och sara har skrattat som galningar idag. jag har träningsvärk i magen och käkarna.. redan. vad vi har skrattat åt tänker jag inte ens säga, haha.

vi gick ut och skrattade för att inte störa alla andra, så kommer våran mattelärare på cykeln
mattelärare - hur är det nu flickor?
vi ligger bokstavligt talat över varandra på trappen och skrattar och tjuter
matteläraren började också skratta
frida - sara har nog tagit en stänkare innan skolan (internskämt)
mattelärare - jaha.. ja.. ja.. det blir nog bättre tills imorgon
jag och sara bryter ihop

allvarligt så skrattade vi konstant i säkert en timme, inte åt just det där nu men. så nu måste jag typ ha förlängt mitt liv med 70 år.

och påtal om skratt igen.. när man var barn log man i snitt 400 gånger per dag. nu ler vi bara i snitt 15 gånger per dag. och jag är bitter.. så säg 3 gånger per dag.

frida - keiu, du ska få en present av mig och sara
keiu - va? vadå?
frida - nä det kan vi inte säga
jag och sara börjar skratta
keiu - nej men säg.. allvarligt.. vadå, varför det?
sara - men.. du ska få en.. afrikan*
frida bryter ihop, även sara. dom andra fattar ingenting
keiu och lisa - vafan.. afrikan? varför det?
jag och sara skrattar ännu mer
sara - du ser ut att behöva det
keiu - men vadå, typ som en slav då eller?
jag och sara dör

*jag ljög en gång om att jag hade en stor svart dildo som jag kallade för afrikanen

(till saken hör kanske att vi ska köpa ett bananfodral till keiu (internskämt igen) så varför sara sa afrikan vet jag inte riktigt)

nej, nu måste jag fortsätta plugga. låg bara och fnittrade för mig själv och var tvungen att skriva av mig :) man måste nog ha varit med, och på vårat cphumör för att förstå humorn i det där.

och ihelg blir det nog jag och kixen.. lite alkohol.. lite valhall.. resten kan ni:)

Kommentarer
Postat av: JENNA

nja, jag vet inte om det ens skulle hjälpa med det. har verigen nål- FOBI :/

Postat av: JENNA

jo emla är good shit, men det är ju tycärr så att det nte hjälper nr ja VET att dom ska sticka mig. :/ aja, får ta den skiten den dagen.

allt bra då?

2008-04-23 @ 19:49:13
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: Fegon

Jag väntar fortfarande på drömberättelsen !

2008-04-24 @ 01:08:24
URL: http://fegon.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback