bilder




image866
jag och baby! i love you, i love you, i love you, i looove yoooou
det ser ut som att jag måste börja sola lite :)

image867
kix och bengtzing :) söta

image868
baby!
haha kolla carro k's skugga i spegeln i spegeln :)

image869
noooooes :)

image870
<3

image871
och idag har vi varit ute och rastat camillas vovve rocky, och sara då:)

image872
sara tyckte att det var coolare att ha den på huvudet :)

image873
björnen rocky :) han har blå tunga. rätt fränt

mer filmer kommer snart. youtube segar

pappa håller på att laga mat åt oss nu, sen får han hjälpa mig med läxan. jag har idrottsprov imorrn :S sen är jag nog ledig hela veckan. ska försöka hinna se en film med tomme iallafall. och på onsdag blir det kilnäset med favoriterna. fan vad härligt! far säkert förbi lappis och kollar läget också.

Kommentarer
Postat av: Elin Ek

Kul att hitta din blogg(:

Hoppas du har lust att spanna in min(:
aveelin.blogg.se


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback