yo

när jag har flyttat in i den här skitlägenheten klart, fått hit alla saker, köpt allt som behövs, packat upp allt som ska packas upp, så ska jag fan bo här tills jag dör. jag vägrar flytta en gång till. isåfall kommer allt kastas ut genom fönstret och sen får jag köpa nytt.
fyfan vilket helvete det varit, usch.
men nu har jag inte mycket kvar i huset, bara nån kartong. däremot har jag ju lämnat alla möbler, förrutom sängen, så jag har inte någonstans att sätta mina grejer. kläderna har jag börjat hänga upp lite smått.. men orka :)

har fått mitt schema till praktiken idag också så nu kan jag och farsan planera in en ikearesa :) skulle sitta fint.
kommer jobba typ 12 kvällar och 3 förmiddagar. och en jävla helg. givetvis helgen då både annis och brorsan ska firas. kväll lördag och söndag. men nog hinner man väl hälla i sig lite dricka på 2 timmar, och sen är jag ju ledig på söndag till 2, så det löser sig nog :)

idag var jag nära på att sticka härifrån och aldrig komma tillbaka, fyfan vad less jag var. kom hem från praktiken, var ingen annan här, så jag tänkte att jag kanske skulle få något gjort. så jag tänkte hänga upp mitt duschdrapperi.. kul att stångjäveln var typ 2 meter för lång. men det fixade jag ;)
sen skulle jag sätta upp mitt coola döskalledrapperi, märkte upp vars jag skulle spika och allt, och inser att kukväggen är av betong. så jag tänkte att pappa skulle få fixa det när han kom hit, men han började vilda med såna där vita grejer med typ 3 spikar i, och dom bara sprättade omkring och landade givetvis på golvet, sen snörde han mitt döskalledrapperi upp och ner helt känslokallt och fattade inte att det är av bambu, vilket går sönder jävligt lätt. sen skulle jag strejka och skrek att han inte skulle komma in på min avdelning, samtidigt som jag sätter ena foten på 3 såna där jävla grejer, vilket blir 9 spikar, uppkörda i en och samma jävla fot, andra foten på drapperiet, så alla jävla snören sprack. var gode less och la mig i sängen, efter att jag trampat på en väska full med snapsglas. yey! hela dom är då. sen kommer ida inspringande naken med ett saftglas, tappar det, halkar och kraschar i en kartong full med glas och grejer. och det var ändå inte allt som hände. allt har bara skitit sig idag. jag och pappa har hunnit säga upp kontakten flera gånger. nu är vi dock vänner igen :)

medans jag smet iväg på ishallen med leffe och sara tidigare idag så har han fixat igång mitt internet, som bara bråkade. han tog bort det trådlösa och körde in en sladd, och allt funkar hur bra som helst nu. dock lite segt, då det här bara är nåt tillfälligt. menmen.

insåg precis att jag inte kommer kunna se hockey på ett tag........... fast det är ju matchuppehåll till den 15e så pappa kanske hinner fixa :)

var nyss till pottan en sväng och delade några tankar och ciggaretter. dagens samtalsämne var; slagsmål, könssjukdomar och lägenheter. mycket festligt.

sen for jag och sara och roade oss på ishallsparkeringen. hoho..

skulle styla till pottan om hur mycket det blöder från min häl, men plåstret var helt torrt. nu däremot har det blodat igenom, så jag ska springa och byta det och sen fortsätta dona lite här. är myyyyyyyycket kvar att göra.

bilder lär väl komma snart.. när jag orkar


bullarna är påväg ;)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback