ny säng

jepp, nu är det dags att köpa ny säng.
fyfan vad skönt jag sover i sängen jag sovit i de 2 senaste nätterna. skulle kunna sova dygnet runt.
sa till morsan "fan vad skön säng elin har", och hon svarade "men det är ju din säng dumskalle". kom inte ihåg att den var så skön. var ju som ett tag sen jag bodde hära :)
men alla som sovit i den sängen vet att den är underbar. oh, ge mig en likadan!

morsan kom och väckte mig i morse, på värsta tänkbara sätt - hon drog upp persiennerna. jag hatar det...
frågade vars erik och fredrik var, utan en tanke på att erik kanske är på skolan och fredrik bor fna inte ens här. man är inte så smart som man önskar.

drog på mig ett helt lass med kläder och gick en långpromenad med tyzon, och skönt var det.
sen la jag mig i badet, med skum, tidning och ljus. när mina fingrar började likna russin och jag praktiskt taget hade blottnat upp, klev jag upp därifrån för att laga världens godaste frukost.
sen har allt bara flytit på hela dagen. börjar förbereda mig för att fara hem. har en misstanke om att jag hade tvättstuga idag mellan 7 och 12. fast inte ens jag kan vara så dum att jag bokar tvättstuga så tidigt.

aja, sen har jag något svagt minne av att jag lovade pottan att följa med till manhem och prata vett med hennes brorsa idag. men hon jobbar nog nu. 2bad.

ikväll är det hockey, vilket betyder att jag kommer vara oanträffbar.
får se om timanders rygg pallar matchen ikväll. han lär med största sannorlikhet inte ens vara ombytt.. fredde warg spelar sin första match med modo ikväll, mot sitt förra lag, timrå. tommy wargh och sundström vilar ikväll pga skador. senaste mötet mot timrå åkte vi på pisk. får se hur det går ikväll. kan bli tungt på bortais.

"lilla ove satt och lyssnade när dom andra barnen berättade vad deras pappor jobbade med, polis, advokat, brandman osv. fröken frågade ove vad hans pappa gjorde? .. Jo min pappa dansar på en bögbar och får kuk i röven varje kväll. fröken tog ove åt sidan och frågade om det var sant. nääe sa ove skamset, men han spelar hockey i Luleå hockey, och det är så jävla pinsamt"
right back at ya ;)

aja, nu ska här promeneras.

Kommentarer
Postat av: loyd

HAHAHAHAHAHA

2007-11-20 @ 18:24:30
Postat av: Pottan

Haha,klockren ! :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback