gårdagen

Gårdagen började med att väckaren ringde och väckte mig, typ 3 gånger. men jag och annis hade inte somnat förens efter 5-6 någon gång så vi var inte sugna på att stiga upp typ 9. sen ringde iallafall camilla och då var det bara att stiga upp, fixa bil och dra till alko. eller först skjutsa hem annis till karlsborg.
jag var tröttast i världen och mådde sjukt dåligt påväg dit och ville bara dö, men det gick bra ändå. sen hem till camilla och sätta drickat på kylning och sen hem för att sova lite. jag var allt annat än festsugen.
aja, sen försöka sova lite och sådär och sen fara till camilla.
där började vi göra oss i ordning och dricka och sådär. och jag som skulle ta det lugnt, mm ellerhur. jag och camilla körde ölspelet, eller massa ölspel i väntan på sara, ida, chrille, jocke och jocke så det dröjde inte länge förens jag var kanon. har inget direkt minne från vad som hände hos camilla. jag vet bara att dom blev less och tog av mig mitt dricka och sa att jag inte skulle ta mig in om jag höll på sådär. så jag blev smått less.
sen sitta och vänta på en kuktaxi som vi hade bokat typ 5 timmar innan vi skulle fara, men intet att den ville vara där i tid för det. så väl på hotellet fick vi stå och köa halva kvällen. tappade bort mitt sällskap i kön och där stod jag själv som ett offer och försökte hålla mig på benen.
kvällen sög riktigt hårt iallafall och jag ville bara hem hela tiden. och dessutom fick jag inte ut min väska när vi skulle hem för att jag hade tappat bort lappen. men jag hittade den senare i BHn.

och jag har sinnessjuka skavsår. det började rinna blod från ena igår och det har inte slutat än. hur mycket jag än försöker täcka över det.

aja, det var snormycket folk på hotellet och alla har vinglat in i varandra, därför jag har blåmärken över hela armarna. mycket vackert :) gårdagen måste ha varit den tråkigaste kvällen i mitt livslånga liv, höhö. var otrevlig och less mot allt och alla.

fredagen däremot var förbannat rolig :) jag, sara, annis, ida, sanna var ute och raggade till happis, sen till seskarö och sen till kalix. satt och sjöng och skrek, och runkade åt pojkar genom rutan, haha. den guppande bilen.


nu har jag precis vaknat och ska bara vänta på att sara kommer hit och stjäl farsans bil, sen ska vi ner och hämta min väska blandannat. ska även och se match ikväll.

simma lugnt.



Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback