blahabel

gårdagen blev inte alls som planerad, men skitsamma. och jag orkar inte gå in på detaljer.
jag är iallafall glad att jag har annis, trots att hon är över 100 mil ifrån mig så är hon den enda som förstår.. hon har inte ens varit med och sett. bara hört mig prata och ändå förstår hon så jävla bra. på måndag (nästa alltså) får jag träffa henne igen och det ska bli riktigt skönt.
jag är jävligt glad att jag inte hann fram till torne igår. jag var inte alls i form och jag fattar inte ens hur dom kunde låta mig fara med. aja. det var bara att vända efter halva vägen och fara hem till kalix igen och sådär.. känner mig dum som sabbade deras kväll dock, men jag hade aldrig klarat av att följa med.. måste nog tänka lite mer på mig själv nästa gång tror jag. hoppas att dom fick det kul vars dom nu än slutade.
aja, kom hem 5 imorse typ, och var sinnessjukt nära på att hoppa från bron eller nåt. pallar inte med smärtan längre. har åmat mig och tyckt synd om mig själv hela natten och knappt sovit någonting, förrutom imorse.
har även fått i mig fil (som jag inte tål, så jag kommer få någon allergisk reaktion istället) och några klunkar c-vitamin :) inte illa.

aja, inget att hänga läpp över. inatt sover jag hos mamma och imorgon drar jag och sara till luleå.. måste även hinna på apoteket först och hämta ut nå piller, men det löser sig :)

okejråhejrå

Kommentarer
Postat av: Pottan

Både jag och Soppe sa innan vi for att de bästa vore om du skulle stanna hemma, men men de blev som de blev och på något sätt så tror jag att de var lika bra att de blev som de blev, och som du skrev här ovanför så var de jävligt bra att vi aldrig kom till Torne över huvudtaget ! Och frida du sabbade inte våran kväll över huvudtaget, de som hände är ingenting som du kan rå för och de vet du ! Och kvällen slutade väll inte allt för lyckad men de är smällar man får ta ! Krya på dig nu Frida och ring när du frisknar till du kan juh som sagt inte prata i telefon så :/ :)

Postat av: fiffomiffo

ja jag vet, men jag var ju som du vet rätt hög igår, haha. jag kommer knappt ihåg att vi varit hos soppe, eller något efter det. vet bara att jag vaknade i min säng imorse och mådde illa som ett jehu. menmen. fick nyss ett till sånt där cpgrejs som igår i bilen, men annars är det faktiskt fint. har ingen feber, inte ont i skallen eller något. bara jävligtjävligtjävligt ont i halsen. och sen måste jag även berätta lite grejer åt dig sen som hänt inatt, tydligen. men jag får ta det skriftligt :)

2007-07-29 @ 16:56:21
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: annis

jag är så bra! haha. ne men allvarligt, du måste bli frisk!
och förfan frida, tänk på dig själv för en gångs skull! du behöver inte tänka på alla andra hela tiden baby! =)

2007-07-29 @ 23:43:51
URL: http://istrike.blogg.se
Postat av: fiffomiffo

men klart jag behöver :) mina kompisar går ju före såklart..
men idag mår jag faktiskt bättre :) inte bra, men bättre. ringer dig sen så får du höra vilken förändring det är på min röst, nu hör man faktiskt att det är jag :) om man anstränger sig :) höhö

2007-07-30 @ 10:45:11
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback