Sjukstuga

Jag och Ida ligger ännu hemma i pyjamas och försöker göra så lite som möjligt. Farmor och farfar har varit hit med den andra säcken (!!) mandariner på 2 dagar nu. Bra meducin tycker Ida.
Ska snart koka ihop någon middag åt damen, jag själv har ingen vidare matlust. Jag är hungrig som en gnu fast jag har sån jädrans "mensvärk" och såna sammandragningar att jag inte skulle klara av att äta nu. Nåja, förvärkar är väl ett tecken på att bebis är lika less som jag, och förbereder sig för utkomst om några veckor :)

Patte försöker dagligen klämma in kommentarer om att jag iallafall kan duscha då och då, eller borsta håret, eller ta på mig anständiga kläder. Han tror att jag kommer vara någon hippiemorsa med rött hår, lugg och snygga kläder. Hell no. Jag är redan helt slutkörd och jag tror inte det kommer bli bättre.

Fast lugg ska han faktiskt få klippa på mig ikväll, om han nu behagar att komma hit någongång. Han ska nämligen tatuera ikväll och det tar alltid en jävla tid :) Tur jag inte är där och hör oljudet iaf, vet inte varför jag mår så dåligt av det..

Nåja, ska gå till pappas säng och kramas med mina 2 favoriter :) Även om den ena är mer inbakad än den andra..


Såhär fet är jag idag faktiskt. Kolla bara min hand t.ex. Jag samlar vätska som en kamel. Cheeeses..

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback