valborg

Woho, snart har jag möte.. Eller, inte snart som idag, utan snart som om några dagar. Funderar på att börja plugga utomlands, vet varken vad eller varför, men ändå, det är iallafall det vi ska prata om.

Valborgs igår var bra. Vi såg dock ingen majbrasa, så vi gjorde en egen. Vi kom dit kring 3 och redan då korkades det upp, haha. Det resulterade i att berra somnade i soffan klockan 10, och 10 minuter senare låg hon ute på bron och spydde, så det var bara att fara hem igen :) Det var lika bra det, innan jag hann bli på pickis. Hade inte orkat vakna idag annars.







Nåja, jag vet int säga. Idag är det föresten 8 månader sen jag gjorde både mitt bästa och mitt sämsta beslut någonsin. Nuff said.


Kommentarer
Postat av: Lajsan

Haha snyggt ass jag har då. Alltså det var ju som tänkt att jag skulle dricka lite och du mycket. Tyvärr blev det mer tvärtom.. sorry för att jag tog ditt dricka =)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback