Listjävel

Vilken svordom använder du mest? Fuck säger jag ju några gånger om dagen :)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ställde den på 9 igår för att jag och bejb skulle upp och fixa massa

Använder du flip-flops? Nä men jag lär väl börja på måndag då vi far :)

Vilken var den senaste filmen du såg? Ja fybubblan, skulle jag komma ihåg det..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Näpp, jag har ju Patte. Somnar alltid med han :)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Njä det tror jag väl inte. Eller kanske?

Vad åt du till middag senast? Makaronas

Använder du huvtröjor? Njä, bara om jag tränar eller nåt :)

Kan du vissla?
Johodå

Vem var den senaste som ringde dig? Mamma kanske?

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Öltälten! Nä men jag vet inte, allt som snurrar och går snabbt.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja nog finns det säkert nåt as som gör det :)

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0923

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det gjorde jag väl

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? ENORMT! Nä.. det är skitlitet.

Hur många syskon har du? 3 och massa bonusungar överallt..

Är du blyg inför det motsatta könet? Näe, är mer blyg för tjejer :)

Vilken film kan du alla replikerna till? Fucking åmål och en av jönssonligan-filmerna, haha

Äger du några band t-shirts? Jag har ägt iallafall, men alla mina kläder försvinner ju spårlöst efter att någon lånat dom :) Era as, köp egna!

När flög du senast? Nåt år sen

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3 eller 4 tror jag, och en soffa

Läser du för skojs skull? Bloggar och tidningar och sånt ja

Pratar du några andra språk? Nä! Jag är fan bättre på spanska än på engelska, och då är det illa.

Har du gråtit offentligt? Ja, det har jag väl

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, men säg det till Patte!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Äh

Kan du kasta macka? Nä :) eller ibland får jag till det

Har du någonsin varit på Jamaica? Niet

Vem var din favoritlärare och varför? Oj.. Christer för att vi hade så roligt alltid. Och Anki för att vi också hade förbannat roligt. Fast hon var mer som en kompis än en lärare

Har du dejtat någon av en annan religion? Haha ja, muslim är väl en religion?

Vad har du för väder? Sol och snart åska tror jag..

Har du en favoritblogg? Jodå..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Det måste väl ha varit.. svenskan eller kanske. Äh, jag gillade fan bara rasterna.

Gillar du att flyga? Ja men jag gillar inte att sitta på en flygplats och vänta. Jag är fan livrädd redan!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor

När sov du senast på golvet? Minns inte

Vilken är din favorit drink? Pigelin är ju inte så dåligt. Det är iofs inte sex on the beach heller..

Vilken är din mammas hemstad? Vet inte? Kalix

Din pappas hemstad? Skinnskatteberg tror jag det heter

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ju färre desto bättre, av någon anledning.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Dom har ju varit det. Nu är dom dock allt annat än det :)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ser det ut som det? haha

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20, den 12 juni. Kom ihåg det! Jag kommer hem den 14e så ni får planera firandet till då istället :)

Tror du på liv på andra planeter? Nä!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Pattejäveln. Ohispig han är. hihi

Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror att gud är ett dumt påhitt bara. Så jag säger man. höhö

Vad var det senaste du åt? En KEISUmacka

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa valde det när han såg mig

Vad är du allergisk mot? Laktos, pollen, gräs, röda grönsaker, klor, WoW, CS, idioter. Sen är jag ju överkänslig mot en hel del också.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Om jag mot förmodan skulle äta kött så får jag det ja :)

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Inte en enda :)

Kommentarer
Postat av: lajsan

Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror att gud är ett dumt påhitt bara. Så jag säger man. höhö



Hahaha det bästa jag läst på väldigt länge :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback