Av sara till dig eller er


Ja hej då sitter ni där igen. Oj vänta måst bara ta mig lite.

Puh det brände. Kanske att jag ska presentera mig. Hej Sara fast
http://farmorsara.blogg.se kanske säger mer. Ni kan ju kolla. Men Sara som sagt :)


Ska börja blogga få om Frida då.

Typ så här lät de i bilen för typ 2 timmar sen eller skit samma men idag.



Frida: Du kan ju komma nykter. Camilla ville ut men de ska jag inte för jag ska göra 345567 saker imorn,. Alltså nej det blir bara att dela en vin och spela kort.

Senare när jag hävt bort bilen och kommit hit igen.


Frida: Hihih de blir utgång.
Camilla: du kan låna kläder av mig.
Och i samma vevva drog jag upp en klännig jag fått låna av Frida och sa jag vet :O


sagt och gjort krogen helgen innan lön. Jag klagar ej inte frida heller fast hon måst må nervös och nu dåligt imotn.


Just nu sjunger hon sing star de låter kasst. men de är nog inge hon vet om. Hon hälsar iallafall *hive five* till alla som läser.



Och förlåt om de tog länge och skriva de här men camillas dator är jag ej van med. Nu ska vi gapa halsarna av oss och sen skaka loss rumpan.



Hej å hå hejdå

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback