the more i learn, the more i love

Idag har mitt äckelrum städats. Sen gick jag till mamma för att hämta lite saker, och då kom även camilla. Tyzon tog tillfället i akt och smet.. den jäveln. Jag och camilla sprang åt olika håll och sökte han, långt åt helvete. Sen stod han där som ett fjån och hånlog åt oss och sprang såfort vi kom nära. Men han fick nos på en tjejvovve som han stannade hos, så vi gasade dit och försökte gå emellan hennes arga morrningar och tyzons kåta flås. Det fick vi inte.

Några svordomar senare och mycket flåsande från alla 3 så var vi hemma igen. Jag och cäm gasade och hämtade mitt schema till mitt sommarjobb, och sen for vi till hennes mamma och pappa och utvärderade våra liv och åt nybakta bullar. Sen har det varit missions hit och dit hela dagen med henne, för att sen stanna i gammelgården. Av någon dum anledning fick jag för mig att hem därifrån. Det blåste ju inte lite, och min påse med tvspel och annat har slått mina knäveck blåa. Skit.

Nu har jag just kommit hem och tagit mig en välförtjänt dusch. Första för veckan faktiskt. Nu ska jag bara städa upp det jag har hunnit dra fram och sen ska jag ut.

Idag har det varit en bra dag. Äntligen. Camilla får mig alltid glad.


Smygfotad. Jag saknar min ring i läppen. alot.
Igår köpte jag en töjningsgrej till örat. Givetvis har jag dammsugat upp den idag. Bra gjort.

Nåväl. Måväl. Farväl.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du gör mig glad :)

2009-05-08 @ 16:18:12

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback