sol ute, sol inne

Dagarna bara springer förbi nu. Hinner knappt reagera så är det en ny dag. Patte har iallafall kommit hem nu så allt är betydligt mycket lättare. Fast fortfarande gnager den där ångesten. Fybubblan.

Hur som helst. Var på middag hos pattes mormor och hennes karl igår. Trots att jag blir tyst som en mus när något sånt är pågång så var det trevligt :) Det slutade iallafall med att vi la saften på hyllan och tog fram vinet istället. Kom hem sent och somnade ännu senare.

Idag har ingenting alls hänt egentligen. Bus ute på gården med ida och patte, sen promenad ner på stan med sara och patte där vi skulle äta mjukglass. Det blev dock stripsmeny och nostalgiska sms. Sen gick jag och patteblatte hem igen för att pakera oss i sängen där vi har befunnit oss tills nu typ.

Det pratas om kubb och så vidare med brorsan och alla. Men det känns mindre aktuellt. Jag mår illa som ett cp och har ont i varenda del i kroppen. Som vanligt. jävla korvmående. Efter enorma påtryckningar från pälsko så har jag dock gått till en optiker och fått bekräftat att jag är i stort behov av nya ögon. När fan man nu ska orka ta tag i det. Hoppas iallafall att huvudvärken och illamåendet försvinner i samma veva.


Patte klättrade upp i trädet här om dagen. Det är ett högt jävla träd det där. Jag dog inombords.


Ida satt på släpet och var söt som vanligt


Fia räcker ut tungan

Det har blivit en hel del fotbollsspelande på gården


Mina favoriter :)


vi var fega och gömde oss på taket när vi lekte kurragömma med ida.


paus i kortspelandet hos pattes mormor.


När man inte ens kan dricka vin utan att måsta börja pluta med läpparna när kameran kommer fram så är det illa.


pälsko


lärt ida att cykla har vi också gjort


jag är trött och less på körskolan. pollenjävel.

Det var allt för idag. Adjö.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback