Ready, set, go!

Klockan är 07.23, Patte har just släpat upp mig. Jag sover som en gud här, eller så är det bara för att jag inte vant mig med tiden ännu och är trött konstant. Anyhow, de hade lovat åska och regn hela första veckan. Igår var det ju skitfint väder fram tills kvällen. Idag är det skitfint väder igen! Det får gärna regna och åska bäst fan det vill på nätterna, det gör ju inte mig något :)

Nä om man skulle gräva i sig nån frukost. Orkar inte vänta på att Camilla och Isak vaknar :)

Tror det blir stranden idag. Eller.. jag hoppas det. Adjö.

´
Påväg till stan. Här ligger det inga överkörda harar och råttor på vägarna, nä det är stora jävla sköldpaddor, haha.






Jordgubbs- eller ananasfanta, någon?



Det enda dåliga, och riktigt dåliga, här borta måste ju vara språket. Det är på tiden att jag lär mig engelska nu.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha fy fan vilka brillor Patte har :D

2009-05-27 @ 16:54:45
Postat av: saaaraa

Fiffo hoppas att du är bra :) sen tycker jag att du sätter mig på ett flyg till dig :) lööv


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback