Oh happy day

Jahapp, då var en lång och skön morgonpromenad avklarad. Nu sitter jag här i soffan och lökar ihjäl. Puh. Riktigt fint väder idag. De andra sover fortfarande, Patte vaknade dock en sväng för nån timme sen men det visade sig att han hade suttit vaken och druckit whisky när alla andra hade somnat så han behövde sova lite till :)

Hoppas att de andra är lika sugna på poolen idag som jag. Känner inte för att gå inne på affärer när det är helt molnfritt och 300 grader ute :) Stranden känns inte heller lockande då saltvattnet svider rätt ordentligt i brännskadorna :) Sanden som klibbar fast precis överallt och ger kroppen en ofrivillig peeling varje gång man rör sig är inte heller på pluslistan.
Nåja skitsamma, jag är med på allt :)

När jag ändå har tid på mig kan jag ju lägga upp lite bilder. Det tar skitlänge för dom att ladda upp här så det är ingenting man gör på 5 minuter :)





Äsh. nu börjar folk vakna här. Ska byta ut riesenpåsen mot frukost :) Herrååå..




Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback