Mys

Jag och min lagomt bångstyriga pojkvän vart less på att alltid äta makaroner och korv/köttbullar så vi tog pappas bil och gasade ner på stan. Där hittade vi blandannat ingredienser till lasagne och en tetra vin.

Tanken var ju att vi skulle äta lasagne och dricka vin till det, och mysa till det lite. Men nej, aset tog fram datorn och satt vid den hela tiden tills han hade druckit upp halva tetran för att sen bli sur för att jag vägrade följa han till b4 där han skulle se fotboll. Jag vet inte vad jag ska bli mest sur över. Att han vägrade mysa, att han drack upp mitt vin eller att han gick och såg på fotboll, som han aldrig någonsin har brytt sig om tidigare? Haha. Nåja. Skitsamma. Jag älskar dig ändå bubbsla :)

Jag verkar ha fått någon på kroken iallafall så jag kanske får mysa ändå. Skitsamma att det är en tjej, och långt ifrån lika mysig som Patte. Men mysa måste jag ju få göra! Inatt klockan 4-5 någongång ska vi ut på björnjakt. Om jag ska klara av det, så måste jag ha minst 8 tetror till och ett gäng valium. Jag hatar björnar!


Trots ett års dejtande och 9 månaders förhållande, så blir jag bara mer och mer kär för varje dag som går. Du är det bästa jag har och jag älskar dig till döden! Two hearts, one soul.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback