friday i'm in love

Idag, mina damer och herrar, så har jag och sara varit och badat. Johodå. Inte illa pinkat måste jag säga.

Förutom det så har jag, patte, ida och vovven varit hos mamma och stefan där vi monterade ihop studsmattan. Det blev några studs, några gymnastiska försök på gräsmattan och lite sparkande på fotbollen. Inte så mycket mer än det. Har även varit förbi sangismarknaden med sara. Vi gled förbi frevis i samma veva för att kolla hur långt dom hunnit där. 


patte ritade upp mina blivande tatueringar på baksidan av låren. ni får se sen när han tatuerat. det kan dock ta ett tag, för av någon anledning så vägrar han :)


bada var det ja. brr


pumlan


äh.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Jag är nyfiken på din blivande tatuering. Berätta ;)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback