don't know how to act

Här om dagen var jag och Sara och kollade på mitt sweetheart's match. Camillas alltså. Jag fick nästan tårar i ögonen för att jag saknar fotboll så mycket.
Jag fick idén om att dra ihop ett gäng och fara och spela lite, och så fick det bli. Det var jag, sara, matte, berra, ante, brorsan, nike och loyd. Trots att flåset inte finns kvar överhuvudtaget, trots att jag springer söligare och har sämre bollkontroll än en 93åring med benproteser och trots att jag svettades så planen nästan svämmade över så var det förbaskat kul :)

En favorit i repris ikväll verkar det bli. Jag klagar inte :)

Äh, nu orkar jag ju inte skriva.

Eller jo föresten, jag far till Florida på måndag. vad säger ni om den då? vavava?
Tur att man har världens bästa pappa som betalar resan i 20årspresent :) Men ni andra släktingar då? Jag vill inte ha sockar, tårta eller tallrikar i år. Jag vill ha pengar! Nu!


Kommentarer
Postat av: AnnMary

FAR DÅ!! OCH MISSA MIN STUDENT OCH BAL!!!!!

Postat av: AnnMary

Bäst för dig att du gör det ;)

2009-05-21 @ 19:44:02
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: Camilla

Din jävel, jag är SÅ avis på dig. Jag vill också till USA. Fan fan fan. :)

2009-05-21 @ 22:32:42
Postat av: Frida

Ja du måste ju komma med! :) hoho.. jag är rädd.

2009-05-22 @ 09:28:52
URL: http://makeupwhore.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback