Allt och inget

Ush, har just vaknat och är helt död. Drömde jävligt bra drömmar iaf så jag är på rätt sida idag ;)

Igår var jag fyllechaffis med Sara i happis, och inatt när vi kom hem fick jag och Patte bryta oss in i huset för att pappa hade låst ut oss. Score.

Aaaanyway.. Cämidodelo ringde igår och bjöd över mig på lite vin och kortspel ikväll. Ingen utgång eller nåt, skönt! Bara skjutsen som saknas. Frivillig? Jag vill fan inte gå till gammelgården.

Nä om man skulle hävva sig ut och springa en sväng. Jag har fan gått upp 5 kilo på 3 dagar, haha. Lagomt till man ska steka på stranden. Usch.. Nä, men jag måste ju faktiskt få upp lite flås tills jag börjar spela fotboll.. när det nu blir.

Äh, jag sover ännu känner jag. Godnatt.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback