Utmanad

Jag blev utmanad. Man ska helt enkelt svara på frågorna nedan, och svaren måste börja på ens namns första bokstav.

1. Vad heter du?: Frida
2. Ett ord på fyra bokstäver: Fisk
3. Flicknamn: Freja
4. Pojknamn: Fredrik
5. Yrke: Frisör
6. Färg: Fitt-rosa
7. Klädesplagg: Flanellskjorta
8. Mat: Fiskpinne
9. Sak i badrummet: Fikon
10. Plats/stad: Falköping
11. En orsak att vara sen: Farsan glömde väcka mig.
12. Något man skriker: FAN!
13. Film: Family Enforcer
14. Något man dricker: Fanta
15. Band: Foo Fighters
16. Djur: Fisk
17. Gatunamn: Färgarsvägen
18. Bil: Ford
19. Sång: Fernando
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Facebook.



Jag somnade efter halv 5 imorse, och vaknade 9. Jag har aldrig sovit så gott i hela mitt liv tror jag. Fia sov såklart med mig och höll mig någorlunda varm :) Av någon anledning så fryser jag ju konstant nu för tiden. Jag drömde att jag hjälpte berra och brorsan att städa ett hus dom skulle flytta in i. Sen satt jag, Cämiedodelo och Kikkodora och snapsade med multivitamin i ett hus och skrattade åt att vi limmat fast ett par örhängen i ett glasbord, medans Camillas lillasyster frenetiskt försökte slita lös dem, samtidigt som hon grät. hoho

Jajajajaj, nu ska jag svälta ihjäl ett tag. Jag och Patte skulle på stan så jag var helt inställd på en lyktansallad. Men så blev ju inte fallet :) Sen är Sara en apa. Skulle bara meddela det.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback