Psykiskt instabil

GAH, vad sliten jag är! Jag är barn och hundvakt och har varit det sen 5 imorse. Absolut inget vettigt blir gjort när man har 2 galningar skuttade runt en hela tiden. Fast söta är dom ju :)

Jag har dock hunnit städa köket, och då menar jag städa, jag har tagit ut varenda besticklåda och rengjort, polerat allt i minsta detalj. Har även städat hallen, mitt rum och idas rum.

Sen har vi hunnit promenera också, lekt i några lekparker, varit hos farbror patrik, lagat mat och så vidare.


Jag och ida satt och målade. Och jag målade ett hjärta

Ida - Åh ett hjärta. Vem älskar du?
Jag - Patte
Ida är tyst ett tag
Ida - Men jag tror inte Patte tycker om det där hjärtat
Jag - Varför?
Ida - För att han är fuuul
Jag - Meh, så säger man ju inte. Han är ju snygg!
Ida - Nä.. Bara när han har klänning och läppstift

Då dog jag lite.

Igår skrapade jag på mig vuxenpoäng för hela mitt liv. Jag var på af och fixade, på körskolan och bokade körtider (25 st för att vara exakt, haha) och på banken. Idag var tanken att jag skulle skriva klart mitt CV och fara och ösa ut det till alla företag i hela kalix, men det sket ju sig direkt.

Jag har tagit på mig att barnvakta imorgon också, men hunden får han fan ta med sig. Kom även på att dom ringde från körskolan och frågade om jag ville komma och köra imorgon, så det måste jag också lösa på något sätt. GAAAH..

Nåja, nu måste jag tvångsse barnprogram tills pappa kommer hem, när det nu är.


tur att jag har min pälsko då iallafall. love u.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag var där in the background :D

2009-03-25 @ 22:00:16

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback