Hat mot blogg.se

Skitsida. Inget av mina inlägg som jag skrapat ihop har ju tydligen publicerats, trots att det står att det är gjort.

Nåja, jag gör ett nytt försök.

Jag och Sara Andersson har varit på stan och traskat hela dagen. Började med en lång fika och utvärdering på waynes, innan vi traskade vidare och sprättade pengar på allt möjligt skit. Jag åt även pizza, inte för att jag var hungrig, utan för att jag är en gris.
Sen gick vi till skidstadion och kollade på en skidtävling som redan hade slutat. Kallt var det också när soljäveln försvann och vädergudarna bestämde sig för att försöka blåsa tillbaka oss till stan.

Planer om fest ikväll har börjat smidas, men jag orkar inte hoppas då Sara Andersson mest troligt ska på andra äventyr. Hon är ju heller inte känd för att vara snabbast i världen på att fatta beslut.

Nåväl, måväl. Nu har mamiraj kommit hem så jag ska gå och förhandla med henne.

Det här ska jag tjata till mig.
Tröja - 700 kr
Väska - 350 kr
Skor - 500 kr
Bag - 400 kr.

Wish me luck.

Farväl.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback