Having the time of my life

Sitter här "hemma" nu, flera hundra kronor fattigare, men ack så mycket lyckligare.
Dagen har spenderats på ett köpcentrum i Tampa city. Forever21, Victoria Secret, Papaya och alla möjliga affärer finns det där :) Jag är i himlen.

Sitter just nu och suger på någon smirnoff, med äpplesmak, ser american pie, kollar på mina sminkvideos som alla hatar och bara myser på. Vad jag än gör så gör jag det hellre här än hemma. I'm sorry, men jag har inte haft en endaste hemlängtan ännu. Snarare ångest över att dagarna går så snabbt och att jag snart måste fara hem igen.

Jag och Patte tänkte gå på någon pub här i närheten, det var stängt sist vi var där. Men mamma och pappa, oroa er inte, man hinner inte bli full här borta förens värmen har sett till så att det dunstar från kroppen :) höhö...

Jaja, nu ska jag fortsätta. Tänkte bara uppdatera er lite. Hade ju tänkt fara till Miami nu i dagarna men dom hade inte lovar så fint väder så vi får se när det blir. Det tar ju ändå 5-6 timmar att fara dit så det är ju ingenting man gör över en regnig dag :) Hoppas iallafall på Clearwater beach (bilden på mig och p några inlägg under) imorgon, oavsett väder. Lyckan är total när man plaskar omkring där i vattnet bland pelikaner och delfiner :)

Juste, fortsätta vidare var det ju. Adjö.




Kommentarer
Postat av: soppe

du fick de bra du =)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback