Dagen D

Go fiffo, it's my birthday, we're gonna party like it's my birthday..

Kom just från polen. Eller poolen om ni föredrar det. Jag, Camilla och Isak har varit och sysselsatt oss där ett tag medans Patte är och tatuerar sig.
Jag har iallafall fått välja dagens middag.. Även om jag jävligt gärna hade ätit på checkers eller tacobell en sista gång så lockar grillat ännu mer så nu sitter jag och väntar på att patie ska komma tillbaka med bilen så vi kan fara och handla... Minst ett partypack med smirnoffs måste ju också inhandlas :)
Påtal om mat, vi var på buffé igår och åt oss mätta och feta. Höjdpunkten (förutom keson) var ju de där maskinerna innan vi gick ut. Såna där klor som man brukar ta mjukisdjur med. Vi tömde nästan hela maskinen, trots att det bara fanns skrot där inne :) Kul var det iallafall. Avslutade kvällen med bowling och öl.

Anyway, imorgon far jag och patte hem och det suger ju ganska ordentligt. Jag saknar Ida och Fia så det gör ont dock, så det ska bli skönt att träffa dom igen, och alla andra också iofs. På söndag är vi hemma iallafall och på måndag börjar slaveriet.

Nu ska jag gå och packa ner det sista i väskan så man har kvällen fri ikväll :) Orkar inte ens försöka ladda upp bilder från den här datorn, då det går oerhört sent. Hörs på söndag, eller nåt. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Grattis honey!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback