Yesterday, all my problems seems so far away

Igår var det faktiskt en riktigt bra dag. Roligt på jobbet. Jakob agerade hovmästare i köket och gick lös med hemliga kryddor på den annars så smaklösa maten. Vi spelade in ett matlagningsprogram, utan kameror. Samtidigt påstod Roger att han alltid känner sig smartare 2 dagar efter att han ätit fisk. Det är roligt att jobba med den yngre generationen :) Inget ont mot 40taggarna, de är också roliga.. på sitt sätt ;P

Aaaanyway. Sen gick jag till the Rutbergsfamily och grattade mamma-Maria som fyllde år. Det bjöds på fika, tårta och grillat. Grrr. Slutkörd parkerade jag arslet på duschgolvet där jag satt ett bra tag. Mycket bra sätt att varva ner på :)

Idag har det dock varit mer hektiskt. Haha. Igår skrattade Annika åt mig heeeela dagen för att jag antingen gick in i saker eller sparkade in i saker hur jag än rörde mig. Idag skrattade hon åt mig för att jag i ren stress har kallat alla boende för samma namn (utan undantag), för att jag tappade bort ett par löständer, satt ajax i tvättvattnet och satt på en tant pyjamas som klänning. Ja fybubblan.

Min älskling hämtade mig på jobbet och vi gasade till farmor och farfars stuga och fikade lite innan vi stressade hem och nu sitter jag här.

Nu har jag gjort helg (glömde dock vinet) och ska tvätta lite kläder. Sen är Patte förhoppningsvis klar med tatuerandet så vi kan fara till seskis. På hans begäran den här gången. Jag hade gärnat stannat hemma med mina icke-existerande kompisar och myst på. Adios.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback