Enough is enough

Haha tur att jag är intelligent nog att spara mina fylleinlägg som utkast och inte publicera dem. Puh..

Nåja.. Igår var det faktiskt bra. Gick till mor och fick mig mat och en hårklippning. Några decimeter och vinglas senare cyklade jag mot brorsan och berra där det dracks mer vin, och öl. Blablabla. Vi hamnade iaf på lilla hotellet, och det var väl sådär, fram tills slutet. En karl bjöd på spritbord, och blev tjurig när jag började bjuda bort till dom jag satt med. Vadfasen, jag kunde ju inte dricka allt själv!


Innan jag klippte mig gick håret ner till byxorna i stortsett. Vad diggar ni min I <3 Miami Beach tröja föresten? :) haha. När jag mötte camilla här om dagen sa hon att det såg ut som någon marknadströja som jag inte borde använda.


Mamma tyckte det var tattrit (?) att dricka vin ur ett vanligt glas. Men.. det ryms ju mer i dom! hihi


Nyfriserad hos brorsan. Fick ingen bättre bild, men morsan och stefan tog massor.


Samma sak här. Berra dricker ur vinglass och jag ur vanligt glas. Nu var det dock
för att Fredrik bara diskar en gång vartannat år.


Sprrrrit





Sen sög resten av kvällen. Kom hem vid 5 och insåg att jag glömt snusen någonstans så det var bara att sitta och vänta på att druggen öppnade så jag skulle slippa vakna bakfull och snuslös.

Dagen började på sämsta tänkbara sätt men det orkar jag inte gå in närmare på. Skit ska skit ha helt enkelt. Hoppas du inser det någon gång.

Sen har jag faktiskt haft en bra dag =) Har hunnit med en cykeltur ner på stan för flottmat, har hunnit vara och bada, och hos mamma och hoppa studsmatta och så vidare. Nu har jag kommit hem för en stund sen och ska ladda upp med popcorn och film.


Mamma och Zigge hoppar studsmatta :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback