lögn

okej, jag ljög. ni kommer inte få se någon bild på något idag.

istället kan jag säga att vi har varit och hämtat en vovvevalp idag. blandning mellan schäfer och border collie. helt underbart söt. ni får se bilder sen någon dag. den är alldeles för nyfiken och svart för att fångas på bild just nu. en riktig liten knutte-russe!

nee nu ska jag krypa ner bredvid min sovande pojkvän (som så sött steg upp med mig imorse) och fortsätta lyssna (ja, lyssna! skitliv) på hockeyn. är helt slut efter tur och retur till gällivare+ alla galna hundar och hundvalpar.

adjö!

Kommentarer
Postat av: Daavd

fan va sött! du måste ju fixa bild!

Postat av: Daavd

haha va? jag är väll inte hatisk :O

du får väll börja träna så du hinner med henne. Sen haha när du sa "snabb och svart".. är hon svårare att fånga föratt hon är svart ? ;D

2009-01-16 @ 17:57:07
URL: http://daavd.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback