Jag är bitter. Läs inte.

Jag har den bästa pojkvännen som finns, och jag är gladast i världen att han finns i mitt liv. Men ändå känner jag mig som världens olyckligaste människa. Och det är jävligt jobbigt då det går ut över precis alla jag träffar. dvs patte och pappa.

Jag vet inte vad folk är rädda för. Att deras pojk/flickvänner ska lämna dom för att dom umgås med sina kompisar några timmar i veckan? Jag är iallafall mer orolig för att mina kompisar ska lämna mig, än att min pojkvän gör det.
Jag älskar Patte som fan, och vill vara med han så ofta det går. Men.. vi sitter ju inte ihop. Vi är 2 olika människor, med 2 olika liv. Hur kär jag än är, och hur mycket jag än älskar honom så skulle jag aldrig välja bort min familj, mina kompisar, mina intressen, för han (inte för att jag någonsin skulle behöva:).. Och han skulle inte göra det för mig. Det är ju bara sjukt i huvudet. Vi är ifrån varandra flera timmar om dagen, då han är med sina kompisar och gör sitt.. och då borde jag göra mitt. Men.. vad fan ska jag göra då? Ingen har någonsin tid något mera, ingen VILL någonsin göra något, utan deras flick/pojkvänner. Ja, om man nu inte ska dricka, för då träffar man ju dem ändå på hotellet sen.. Eller nåt.

Ne usch, jag hatar det här. Jag hatar att inte ens kunna lita på de jag litat på tidigare. Jag hatar att det gör mig dum i huvudet, känslig och negativ. Jag hatar att jag inte har kvar världens bästa människa i mitt liv något mera. Jag hatar att jag glider ifrån min familj mer och mer. Jag hatar att mina kompisar har glidit ifrån mig. Jag hatar hur situationen gör mig till en argbigga som bara hatar allt. Jag hatar att det inte finns något spontant kvar i mitt liv, att man måste planera något en vecka i förväg, eller morgonen innan, och sen går och väntar på skiten tills man inser att det inte kommer bli något av det. Jag hatar fan att det har blivit så vanligt att jag inte ens blir besviken något mera. Jag hatar hur allt det här drar ner mig och gör att jag inte orkar ta tag i något. Det är ju inte så att jag inte har försökt iaf..

Däremot ser jag fram emot helgen jag och sara far till dundret själva, med bil och ingen jävla buss den här gången. När vi glider runt i backen hela dagarna, och förmodligen häller i oss liiite för mycket smirre och passoa. Hoppas sara sköter sig så vi får låna hennes brorsas lägenhet de där dagarna bara :)

BLÄ! Varför är det inte sådär lätt som det var förr? När jag och annis "bodde" med varandra i flera år och allting kändes roligt och enkelt, hur tråkigt eller dåligt det än var egentligen, när jag och kixen kunde skratta oss tårögda åt saker som "hand", "han hann", "sickel" och alla våra alla barnen skämt. Alla dagar man skrattade sig trött med Camilla, och sen somnade skrattande, vaknade skrattande och hade träningsvärk i käkarna resten av dagarna. Alla cpsjuka och roliga saker jag och Pottan alltid gjorde, alla diskussioner, alla konstiga infall vi fick. Vattenballongerna, de spårade festerna, de misslyckade middagarna på grannarnas dörrhandtag, ketchupkrigen, vattenkrigen, alla dagar på skolan.

Förbajjat. Psyket nästa.





Hoppas inte någon tog åt sig nu föresten. Det vill jag ju inte.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Jag älskar dig

Postat av: AnnMary

Jag blev också sugen! Och på nypon soppa och porr.

2009-02-17 @ 20:38:49
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: Camilla

Klart jag tar åt mig Frida, men det är ju inte mer än rätt. Tyvärr har det ju blivit så att vi måste planera allting för att kunna träffas och det gillar jag inte alls, det är inte heller ditt fel utan mitt. Jag tror att det kanske lätt blir så för att jag aldrig är i Kalix och när jag väl är det så har jag träning. Förlåt. Men hur allting än är så älskar jag dig för att du alltid står vid min sida, oavsett var i landet jag är. Hoppas du vet att jag står vid din sida med, i vått och i torrt.

2009-02-17 @ 20:40:36
Postat av: carro

& där försvann den yttepytte lilla livslust som endorfinerna försökt bygga upp efter besöket på gymmet, haha ;P

2009-02-18 @ 13:56:48
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback