Sötis :)

Jag hämtade Ida från dagis.

Jag - Har du någon kille då?
Ida - Jo, han heter Robin
Jag - Åhå, brukar ni pussas?
Ida - Joo och då brukar Klara skratta
Jag - Varför det?
Ida - .. För att jag får.. killbacieller. och det är inge roligt! :(

Senare

Ida - Vad heter din kille då Frida?
Jag - Ja, vad heter han?
Ida - Hmm, jag vet inte
Jag - Men.. Patte!
Ida - Men det är ju inte din kille! Det är ju min kompis! Åååh..

Jaha :)

Hittills går barn- och hundvaktandet fint. Men vänta 20 minuter till när mitt tålamod börjar sjunka. Då är det bäst att Patte kommer hit, för allas skull :) Imorgon kommer pappa väcka mig klockan 5 förövrigt, med vatten. Yey.


Mina knutterussar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha söt tjej :)

Postat av: loyd

inte hitta jag nåt i den där hockey bloggen!!

2009-02-17 @ 04:08:43

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback