Konversation

Såhär kan en MSN-konversation se ut mellan mig och Sara "Stavarkungen" Andersson

Saaaara / 20 år en gammal gumma, 30 år en rutten stubbe säger (11:39):
men ska ja hhöra omj ja kan hämta de för jaq ska ju ändå hem
Saaaara / 20 år en gammal gumma, 30 år en rutten stubbe säger (11:40):
nmeää  va är nummert då
frida säger (11:40):
------
Saaaara / 20 år en gammal gumma, 30 år en rutten stubbe säger (11:42):
men ja ska väl gta mig med bik hem eller så går jag å sen tar bilen ., måsgt ändå¨ha hem saker från matte
frida säger (11:42):
jaha, men ring när du har bil då så far vi då istället?
Saaaara / 20 år en gammal gumma, 30 år en rutten stubbe säger (11:44):
joo 
frida säger (11:44):
och när skulle jag sminka dig sa du?
Saaaara / 20 år en gammal gumma, 30 år en rutten stubbe säger (11:45):
vid 3 ka ske=
frida säger (11:52):
jaao
Saaaara / 20 år en gammal gumma, 30 år en rutten stubbe säger (11:52):
brsa.op

Nä nu måste jag stressa vidare. Har inte sovit en sekund inatt så jag tog en powernapp efter morgonpromenaden. Nu är jag fit for fight igen :)


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback