Igår

Helt klart den bästa kvällen så långt jag kan minnas. Ja, iallafall tills man entrade hotell valhall och allt som hör till.
Jag skrattar åt mig själv när jag försöker prata idag. Det blev nog liiite för mycket singstar hos Granströms igår, och lite för mycket sjunga, och lite för lite dansa på dansgolvet.

Vi satt vid köksbordet och pratade

Camilla (till robin) - Här får du en... reminder
Camilla - Vad fan heter det på svenska?
Alla - Påminnelse? återupplevelse?
Camilla - NÄÄ det blir ju fel
Robin - Flashback då?

Höhö.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och se film och äta chips. Skönt att jag var så pass nykter, eller så pass lite onykter, igår att jag slipper bakfyllan idag. Finns fan ingenting värre än det! Nu vågar jag iallafall hoppas på att suget finns nästa helg då Sara fyller 20 :)

"Det känns som att jag har en kuk i halsen" var det föresten någon som sa igår, hahahaha..

NÄ, hejdå!

Kommentarer
Postat av: ELVIRA

Haha det lät lite kul:)

Postat av: soppe

blir de å gå ut då?

ja hade tänkt å dricka i kalix nästa helg, men de känns int så givande att fa från lule för att gå ut i kalix :D

2009-02-22 @ 21:12:33
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback