Helan går..

Dagen idag: promenad, stan, annis, shoppa, fika, sola, leffe, mamma, ida, promenad, godis och.. inget jävla mys. ja, om man nu inte räknar när jag och annis gick runt stan handihand som något annat pensionärspar.

jag är skittrött men pappa försvann spårlöst med fia och överlät ida åt mig. precis vad jag behövde. ska fråga om pappa kan skjutsa mig till annis eller mamma när han kommer hem. aaaaj neeeed haaags.

Inne på myggan efter stängning.. Några killar slår igång jukeboxen och jag börjar sjunga med till "rising sun"
Jag - Hur får man ens in musiken i den där?
Annis - ingen aning
Jag - Det är ju ingen dator direkt.. och jag tror inte heller det är skivor där inne
Annis - haha nääe jag vet inte
Jag - Och jag tror ju inte elvis och massa döda jävlar sitter där inne och sjunger
Annis - Det kanske är där han är! Och tupac!
Annis frågar personalen, som inte har någon aning.
Det är fortfarande ett mysterium.

Vet ni?

Fast.. jag kanske far och bowlar ändå? :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

gud vad söt du va på din header!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback