säskis

Idag har jag och Sahara varit i stugan. Lyckan var total!

Jag trotsade träningsvärken och körde skoter också. Woho! :)


MorbrorMatte hade gjort en snösoffa i sundet som han bad oss gå till. Vi kunde sitta där
i linne och uppdragna byxor. Det var förjävla varmt :) Vi sjöng allsång och åt frukt också.


Här satt/låg vi tills jag insåg att renskinn faktiskt är renens skinn och inte
bara ett namn på ett sittunderlag. Hujja!


myspys!


Vi var ute och vandrade på isen också!


.. och körde fulskoter! Den andra var tydligen på lagning, och den här ska in när den andra kommer tillbaka. Dom skyller på att alla ungar kör sönder dom. Jag tror mer på att det är åldern på skotrarna som är problemet :)


Sen grillade vi ju också. Men eftersom att jag hatar både korv och köttbullar
så fick jag världens godaste oxfilé och pasta. grrr..


Tyzon fastnade i Saras köttbullspaket. Haha


Såhär rastar man hundar i stugan. Man gasar iväg med skotern och
dom springer efter.. eller ja, före i det här fallet.

Sen orkade jag inte ta några mer bilder.

Nu ska jag dra på mig nå kläder och sen ut och springa!

Tudels.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Tyzon har så stor nos.


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback