Fisk

Den senaste veckan har det varit fullt upp, hela tiden. Jag har inte varit hemma en sekund ens, förens nu då.

Dagen började med en lång springrunda, konditionen tycks bli sämre för varje gång jag är ute och springer. Sen hoppade jag in i duschen och sanerade mig lite. Jag hann bara torka så traskade jag och Sara till gammelgården och mötte Ida. Vi for och "sprang" en sväng och tränade inför vårruset, haha. Tur att det är en månad kvar.
Sen gick vi till Ida, som bor längst jävla bort i Gammelgården. Vi tog en taktikvila innan vi blev akut sugna på mjukglass, så vi stal en bil och gasade till frasses..

Nu har jag just kommit hem, ska hoppa in i duschen igen och sen får vi se vad som händer. Nu ska jag iallafall först och främst till mor och hämta lite grejer, sen med Patte och sen ska jag nog och mysa på med Ida igen :)

1,5 timmes promenad har iallafall gjort sitt. Benen är som gummi, fötterna är söndertrampade och förkylningen kommer mer och mer tillbaka. Förbajjat.


Den ökände mårdhunden, som visade sig vara en grävling. Haha


Buhu.. stackarn var stendöd, och blödde som en gris från munnen. Bobbanjäveln körde över han!

Jajja, nu måste jag sluta skriva och göra någon nytta känner jag. Imorrn ska jag ju föresten på lägenhetsvisning, cheeses..

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback