Dumb blonde

Patte har tjatat på att jag ska bli ljusare i huvve.. Inte blond, men brun. Svart var för mörkt tydligen..

Jag bleker håret, det blir katastrof och ingen tar mig på allvar. Håret går av, är torrt och lossnar från huvudet..

Vad säger aset då? Jo, att jag ska bli rödhårig.

Nä nån jävla måtta får det ju vara :) Det får bli svart igen.


Förresten var jag på kalas hos Ambi tidigare. Hennes dotter, min kusin alltså, har alltid något kaxigt att komma med.

Hon försöker övertala mig att köpa mer spel till hennes playstation

Jag - Du har ju mer pengar än mig
Wilma - Nej, du måste ju ha jättemycket pengar
Jag - Nej, jag jobbar ju inte.. och jag går inte skola
Wilma - Nähä.. Vilken kurs går du då? Onödig tonåring eller?
Jag - Hehe nää.. Jag "går.. hemma" kursen.
Wilma - Va? Äre sant? Du är ju.. tragisk

Det känns jävligt bra när en 8åring påstår att man är tragisk.. och tillochmed får en att tro på det.

Fyfan, AF nästa.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback