det går bra nu

Tillskillnad från igår så har det här varit en jävligt bra dag :)
Har varit i backen med brorsan, berra, sara och matte hela dagen. Egentligen tänkte vi mest sitta och grilla, prata och åka pulka, eftersom att backen inte skulle öppna förens 4. Men givetvis tog jag och berra med oss brädorna ändå.

Efter att de andra ätit upp sina korvar, och jag min luft, så traskade jag och Sara upp till halva backen och åkte ner. Mitt i allt ropar en liftgubbe (som också hade varit och grillat bredvid oss) att han kunde slå på liften till oss. Så jävla snäll :) tillslut ville alla andra också åka, men vi hade inte nog med skor och brädor, så liftgubbarna lånade ut det åt dom som behövde också. Sen åkte vi i bräda i typ 4 timmar tills den skulle öppna för alla andra, så då satt vi oss bara i solen och avrundade innan vi for hem.

Alltså har vi 5 haft backen helt för oss själv hela dagen. Underbart! Matte är som vanligt ett jävla geni, haha. Fan vad man får skratta åt han. Vi satt och planerade vår kommande utlandsresa och han kläckte ut både det ena och det andra.

Nä nu ska jag fortsätta dricka mitt te och se på cops. Har just kommit hem efter en långpromenad med fia, så jag är helt slut i benen efter allt åkande och vandrande :)


jag och sara påväg upp. underbara kamerajävel


när dom startade liften så lurade jag upp henne där. hon var livrädd stackarn:)


matte gav upp och la sig och solade istället :) Ser ni vad bra snö det är??? =)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback