bjehe

Jag har städat idag, som en galning. Jag vet inte varför jag får såna ryck när jag är själv. Jag älskar att städa exakt allt utom mitt egna rum av någon anledning. Musiken har varit på max och jag har dansat runt i huset. Sen tog min förkylning över och jag la mig på golvet och dog ett tag.. vaknade kanske en kvart senare och visste inte vad jag hette eller vad jag höll på med. skumt det där.

wellwell.. nyss blev det tyst så jag började söka fia, och ett spår av kuddar ledde mig till pappas säng..

Hon hade slitit bort överkastet och täcket, snört ner kuddarna på golvet och lagt sig på pappas sida av sängen. Jag antar att hon saknar han :) sött var det ju iallafall..

nä nu måste jag försöka äta någonting..


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback