trötter

jag trodde att 2 sömnlösa nätter + en hel dag i luleå skulle göra mig trött, men i helvete.
när jag kom hem somnade jag DIRR, men sen ringde pattejäveln och väckte mig efter 10 minuter.

sen när han var här kunde jag verkligen inte sova. var skittrött i ögonen men aldrig att jag somnade. varför förstår jag inte.
sen vaknade vi tidigt  imorse.. typ 8 och jag kunde inte ens titta för att jag var så trött, men intet att vi kunde somna om igen. vilket jävla mörker.

efter några timmars konstant blundande, vändande och suckande så var det bara att börja göra sig klar för stan. patte satt och kladdade med mitt smink på min rygg medans jag sminkade mig, bara för att jag är så seg tycker han. men om sanningen ska fram så är det han som är den sega av oss 2. fyfan..

sen traskade vi iaf ner på stan och raggade upp berra. efter lite vandringar fram och tillbaka så skulle patte hem och tatuera så jag och bert (den manliga sidan hos berra) gick till 11ans och åt som svin. sen drog köpsuget igång så vi gasade in på lite affärer och slösade (lite) pengar. bra skit.

sen hämtade camilla oss och vi for ut och gick med rocky i skogen. läskigt, skönt och mysigt på samma gång. skogjävlar. hatar dom. björnar och helvete. påtal om det..
kolla här. jag är rädd.

nåja, sen for vi till några baracker och hjälpte camilla att städa. och då insåg jag att jag hatar att städa och att loyd bodde bredvid så jag tvingade ut han så han fick underhålla mig ett tag.

nu pratar jag för mycket igen. fan.

det var iaf grobianiskt (som rolle säger) roligt i luleå igår. vi blir utvecklingsstörda när vi är med varandra. och vi har samma humor, och inte humor. och tycker att de mesta är jävligt roligt egentligen. konstigt om man tänker efter.. med alla andra hatar jag ju allt. jaja.. fattig blev jag. och grejer köpte jag. inte tillräckligt dock, för imorrn måste jag på stan med patrixxx (sportigare med 3 X sägs det) och söka mig mera kläder och en kamera, som jag glömde kolla på både igår och idag. jaja what to do.

vad tråkigt det blir att blogga (och läsa) utan bilder. jävla skit.
bara därför får ni se den här bilden.. för jag älskar den.


Kommentarer
Postat av: Fegon **

Söt finne i pannan


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback