tja lol

jag har plattat håret idag. inte för det är något annat än platt, men det är fluffigt som fan. jag ljuger inte om jag säger att håret blev 1 dm längre. just nu har jag satt ner det i byxfickan.. bara för att jag kan.

iallafall, pappa tyckte jag var fin idag. varför vet jag inte. bilder togs iaf, och här är hans 3 favoriter.
vilken underbar dotter jag är! inatt överaskade jag han med mat när han kom hem från jobbet också.. ja fyfan, jag säger då det.

jag känner mig som 14 igen.




gissa vad jag ska göra nu? ....... jag ska vara med sara och.. mamma. japp.
jag frågade mamma om hon ville kramas med mig idag, men näe, hon skulle umgås med sara - MIN kompis. så nu ska jag iväg med de jönsarna.

hejdå, puss

Kommentarer
Postat av: Patrix

Klart han tyckte, de borde han alltid tycka, Du är ju det finaste som går här på planeten ju :)

Postat av: sebbe

håret blev fint:D



om du inte vill ha de så fluffigt så

använd utslätande plattmedel de hjälper.

2008-09-07 @ 00:26:47
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

;)

2008-09-10 @ 10:46:40

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback