lördag.. och söndag

lördagen var faktiskt jävligt rolig..
eller.. mer mysig kanske. så spontant det kan bli. och det gillar vi ju.
hotellet hade man ju dock kunnat skippa, som vanligt.. vilket jävla ställe de där är.

hatar mobilbilder.. men ändå. mamma har inte skickat bilderna som togs med stefans kamera ännu.


vi var inte alls nördiga när vi såg fotboll. ja, jag hade också en sverige-tröja.
skitkamera


naturgodis, chips, vindruvor, dip, snus, vin och öl. bra skit var det.
skitkamera


bästa bilden jag fick på patte (s hand) i söndags.
skitkamera


patte lekte med min eyeliner och min hand
skitkamera

äh, jag blir bara bitter av bilderna. imorrn ska jag och kirren till lule och slösa pengar som inte ens finns. måste kolla på en kamera då. sen ska jag följa med henne på träning i alvik och sen bara sitta och invänta döden. ja, hon ska köra hem, i mörkret. jag är rädd. hoppas iaf jag hittar någon vettig kamera, annars blir jag less(are?).



fan vad jävla ogivande. fan. fan. fan. fan. fan. fan.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ja, det där jäkla hotellet..


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback